نحوه ارسال

نحوه ارسال کالاها در پلاسفام

مشتری گرامی، خواهشمند است پیش از اقدام به خرید، این مطلب را به صورت کامل مطالعه فرمایید تا هیچ گونه سوءتفاهی برای شما در نحوه ارسال ایجاد نگردد. نحواه ارسال در فروشگاه اینترنتی پلاسفام به دو نوع صورت می گیرد، نوع اول برای استان تهران و استان البرز بوده و نوع دوم هم برای دیگر استان ها می باشد.

نحوه ارسال کالاهای استان تهران و البرز

ارسال اکسپرس

در این حالت کالا سریعا برای مشتری ارسال خواهد شد و هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد. دقت نمایید که در این حالت مشتری می بایست نسبت به تهیه وسیله حمل در مقصد، شخصا اقدام نماید ولی در صورت تمایل و بنا به درخواست مشتری، امکان هماهنگی وسیله حمل توسط پلاسفام نیز وجود داشته، اما مسوولیت حمل بر عهده مشتری بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل یا آسیب برای کالا، عواقت آن متوجه مشتری خواهد بود. در حالت اکسپرس، اگر مشتری نسبت به پرداخت کرایه حمل در سایت اقدام کرده باشد، مبلغ کرایه به ایشان مسترد خواهد شد.

ارسال معمولی

  • کالاهای کمتر از 5 کیلوگرم

در این حالت، ارسال کالا بر عهده پلاسفام بوده و مشتری صرفا کرایه حمل ثابت ذکر شده در سایت را پرداخت می کند و کالا ظرف مدت حداکثر 48 ساعت تا 72 ساعت به دست مشتری خواهد رسید.

  • کالاهای بیشتر از 5 کیلوگرم

در این حالت، ارسال کالا بر عهده پلاسفام بوده و نصف هزینه حمل بر عهده مشتری می باشد. در صورت کمتر شدن هزینه حمل از مبلغ پرداختی مشتری در سایت، مبلغ باقیمانده به شما مسترد خواهد شد و همچنین در صورت بیشتر شدن 50 درصد کرایه حمل از مبلغ پرداختی مشتری، پیش از ارسال مازاد کرایه از ایشان اخذ خواهد شد.

نحوه ارسال کالاهای دیگر استانها

کالاهای کمتر از 20 کیلوگرم

  • ارسال کالا از طریق پست

در این حالت 50 درصد از هزینه حمل توسط پلاسفام پرداخت می شود و 50 درصد دیگر بر عهده مشتری می باشد. همچنین 50 درصد کرایه حمل که بر عهده مشتری است پیش از ارسال از ایشان اخد خواهد شد.

  • ارسال کالا از طریق تیپاکس

کالا به صورت پس کرایه ارسال خواهد شد، یعنی هزینه حمل توسط مشتری پرداخت خواهد شد و مبلغ هزینه حمل پرداختی در سایت توسط پلاسفام به ایشان مسترد خواهد شد. لطفا پیش از انتخاب حتما از هزینه حمل کالای خود توسط تیپاکس اطمینان حاصل نمایید.

کالاهای بیشتر از 20 کیلوگرم

در این حالت کالا از طریق شرکت های باربری ارسال شده و هزینه حمل به صورت پس کرایه بوده، یعنی مشتری در مقصد کرایه را پرداخت نموده و هزینه حمل پرداختی در سایت صرف کرایه حمل تا شرکت باربری مبداء خواهد شد. در صورت انتخاب این روش به سه نکته دقت نمایید، اول اینکه آیا در شهر شما باربری امکان تحویل کالا را دارد یا خیر؟ نکته دوم حتما از کرایه حمل توسط باربری مطلع شوید. نکته سوم اینکه، شرکت های باربری صرفا مسوولیت حمل کالا تا باربری مقصد را برعهده دارند و همچنین تمامی کالاها در این روش بیمه می گردند لذا حتما در زمان تحویل کالا را چک نمایید، زیرا پس از تحویل بیمه مسوولیتی قبول نخواهد کرد.

مشاوره