حریم خصوصی

حریم خصوصی در فروشگاه اینترنتی پلاس فام

در ادامه به کلیه آیتم های مربوط به حفظ حریم خصوصی شما عزیزان می پردازیم.

حریم خصوصی

 

  • کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا؟

ما فقط به داده و اطلاعاتی که شما بر روی سایت ما قرار می دهید (شامل نام و اطلاعات ثبت نام، آدرس ایمیل، کوکی نظرات و غیره)، دسترسی خواهیم داشت و آنها را ذخیره می کنیم.

پلاسفام از این داده ها فقط برای پاسخ دادن به شما استفاده می کند و فقط در مواردی مانند ارسال سفارشات، ممکن است این اطلاعات را در اختیار شخصی دیگر قرار دهد.

 

  • دیدگاه ها

زمانی که شما وارد سایت شده و دیدگاه و نظری درج می کنید، ما داده هایی که در نظرات شما هست را جمع آوری و ذخیره می کنیم، شامل: مدت زمان حضور در سایت، آدرس IP، زمان و لوکیشن ارسال نظر، آدرس ایمیل، نسخه مرورگری که با آن سایت را می بینید و دیگر اطلاعاتی که برای کمک به تشخیص اسپمر ها استفاده می شود. این اطلاعات به هیچ عنوان به فرد یا افراد دیگری فروخته نخواهد شد.

ما نظر و دیدگاه شما را، پس از تایید آدرس ایمیل شما توسط سرویس Gravatar، برای عموم قابل نمایش خواهیم کرد.

لینک صفحه قوانین حریم خصوصی کاربران در سرویس گراواتار را در آدرس https://automattic.com/privacy می توانید مشاهده نمایید.

 

  • رسانه

اگر در سایت پلاسفام تصویر و عکسی را آپلود نمایید، این عکس نباید حاوی اطلاعاتی از لوکیشن شما باشد. به دلیل اینکه هر بازدیدکننده دیگری می تواند آدرس لوکیشن شما را از طریق این عکس به دست بیاورد.

 

  • فرم‌های تماس

ما اطلاعات و داده های ارسالی کاربران را تا زمان نامشخصی در هاست ذخیره و نگهداری خواهیم کرد. البته اگر باب میل تان نیست، با ما تماس گرفته و درخواست حذف و پاک کردن آن را بدهید.

ما برای مدیریت اطلاعات فرم تماس از پلاگین Contact Form 7 استفاده می کنیم. (تقریبا پراستفاده ترین پلاگینه)

 

  • کوکی‌ها

شما تصمیم گیرنده هستید که اطلاعات شخصی تان در کوکی ذخیره شود یا نه. این کار باعث می شود که در مراجعات بعدی به سایت ما نیاز به پر کردن فرم نداشته باشید.

ماندگاری این کوکی به مدت 1 سال می باشد.

کوکی های ورودی به مدت 7 روز فعال هستند. اگر گزینه «من را به خاطر بسپار» را انتخاب کنید، در طول 2 هفته آینده، ورود شما بدون نیاز به وارد کردن مجدد نام کاربری و کلمه عبور خواهد بود. در صورتی که از حساب کاربری خود خارج بشوید، کوکی‌های ورود از بین می‌روند.

اگر شما در وبسایت ما اکانت داشته باشید و وارد حساب کاربریتان شوید، یک کوکی جهت اینکه ببینیم آیا مرورگر شما از کوکی پشتیبانی می کند، ساخته می شود. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی شما نیست و بعد از بستن مرورگر، کوکی شما نیز حذف می گردد.

ضمنا زمانی که شما در سایت وارد می شوید، ما چندین کوکی برای ذخیره اطلاعات ورود شما و صفحه نمایش شما ذخیره می کنیم. عمر این کوکی ها دو روز است و عمر کوکی اسکرین یک سال.

 

  • محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات و محتواهای سایت وب‌جامه ممکن است شامل منابع متفاوتی ( ویدئو، تصویر، متن و… ) باشد. اگر محتوایی از سایت دیگر در وب‌جامه قرار بگیرد، عیناً در قالب و شکلی که در آن سایت دیده شده، منتشر خواهد شد. ممکن است این وب‌سایت‌ها اطلاعات کاربران را دریافت کنند که برای مشاهده این موارد بهتر است قبل از استفاده از این سایت‌ها به برگه سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران این سایت‌ها مراجعه کنید.

نوشته های روی وبسایت ممکن است از وبسایت دیگری جاگذاری شده باشد. (موادری مانند ویدیوها، تصاویر، مقالات و …) این موضوع دقیقا به معنی آن است که شما بازدید کننده آن وبسایت هستید.

ممکن است آن وبسایت اطلاعات شما را ذخیره سازی کند، کوکی ست کند، از آنالیزرهای مختلف استفاده نماید و همچنین اگر عضو سایت شوید شما را به وسیله مطالب جاگذاری شده دنبال نماید.

 

تجزیه و تحلیل

اطلاعات دریافت شده از شما تحت شرایط زیر مورد استفاده قرار می دهیم.

 

  • اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اطلاعات شما پیش ما محفوظ خواهد ماند و به هیچ شخص ثالثی نمی فروشیم و یا به اشتراک نخواهیم گذاشت.

 

  • چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم؟

زمانی که شما در پلاسفام دیدگاهی را به اشتراک می گذارید، این اطلاعات در زمانی نامحدود نزد ما محفوظ خواهد ماند و امکان پیگیری نظرات، برای شما مقدور خواهد بود.

در شرایطی که در سایت ما ثبت نام کرده باشید، داده های شخصی شما نیز ذخیره خواهد شد. همچنین قابلیت مشاهده، ویرایش و پاک کردن این اطلاعات برای شما موجود است. امکان دیدن و ادیت این اطلاعات برای مدیر سایت نیز وجود دارد.

 

  • حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید.

در صورتی که در سایت پلاسفام، دارای یک حساب کاربری هستید و یا دیدگاه و نظری به اشتراک گذاشته اید، شما حق خواستن و یا حتی پاک کردن فایل داده‌های شخصی خود (همان اطلاعاتی که ما از شما دریافت کرده‌ایم) را خواهید داشت.

 

  • داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم؟

نظرات و دیدگاه‌های شما جهت بررسی و بهینه سازی به طور خودکار با یک پینگ به سمت سرور ارسال خواهد شد.

 

  • اطلاعات تماس شما

این اطلاعات به منظور ایجاد محیطی برای ارتباط با مشتری و یا باشگاه مشتریان و تماس پیگیری های لازم با شما و هپی کال استفاده می گردد.

 

  • اطلاعات اضافی

این قسمت شامل اطلاعاتی است که در قسمت های قبل هم به آن اشاره شد، می توان فرم های ارزیابی و وقت مشاوره ای که رزرو می کنید را نام برد.

 

  • چگونه از اطلاعات شما حفاظت می کنیم؟

وبسایت ما مجهز به انتقال داده امن SSL می باشد و اطلاعات شما به سمت سرور سایت و برعکس رمزگذاری و محفوظ خواهد شد.

 

  • چه چیز جدیدی از داده‌ها دریافت می‌کنیم؟

از اطلاعات دریافتی جهت ارائه دادن اطلاعات بهتر به کاربران مان استفاده می نماییم.

بازیابی کلمه عبور به سایت به وسیله علامندی های شما یه طور مثال مدرسه دوران ابتدایی و ورزش مورد علاقه

نکته: ممکن است بعضی از این خصوصیت ها به همه زبان های کشور های دیگر در دسترس نباشد.

 

  • تصمیم گیری خودکار و / یا پروفایل ما با داده‌های کاربر انجام می‌شود.

جهت مطمئن شدن از نگهداری و محافظت محرمانه اطلاعات شما از فناوری هایی نظیر رمز نگاری کردن اطلاعات استفاده می کنیم، تا اطلاعات و سورهای ذخیره سازی اطلاعات در مقابل حملات سایبری در امان باشند.

مشاوره